مروم
28-03-2010 - 07:08 pm

انا جبت اليوم لبنات المنتدى الي ربنا لسه ما اكرمها بالحمل بهل طريقه وكتير جربوها وربنا اكرمهم بالحمل والله عنجد جربوها يا بنات الله كريم والله يرزقكم بالذريه الصالحه انشاءالله............

طريقه مضمونه للحمل باذن الله 100%
انا اليوم جايبتلكم طريقة مضمونه للحمل 100% بإذن الله:

وهذي الخلطة مفيده جدا جدا للي عندها سدد أو ضعف في المبايض..

وبالنسبه للنتايج اللي أنا شخصيا أعرفها...كالتالي..

1/ وحده ماحملت من عشريــــــــــــن سنه وبعد ماإستعملتها لمدة كم شهر

رزقها الله بتوأم..ماشاء الله:

2/ وحده عمر ولدها عشر سنوات يعني بخامس إبتدائي وبعد ماإستعملتها ماشاء الله جابت

بنت

وهذولاء اللي أنا أعرفهم ونفعت معهم الخلطه..

ماأطول عليكم..

المقادير هي كالتالي:

3 فناجيل قهوة كمون مطحون

3 فناجيل قهوة قرنفل مطحون

3 فناجيل قهوة حبه سوداء

3 فناجيل قهوة فلفل أسود مطحون

3 فناجيل قهوة رشاد<<طبعا بدون طحن>>

3 ملاعق صغيرة حلبة

الطريـــــــــقه:

يطحن كل مقدار على حده ما عدا الرشاد لا يطحن وبعدين تخلط المقادير مع بعض..

طريقــــة الأكل:

تؤكل ثالث يوم من الدورة ملعقة كبيرة ويشرب <<يسف مو يخلط>>كأس ماء بعدها حتى
تنتهي معك الدورة..

ملاحــــــــــــظة::

- إذا نزل دم كثير أو قطع أو ماء كثير يكون لديها سدد..

- إذا توقف الدم ونشفت أثناء تناولها يكون عندها ضعف في المبايض وهذه الخلطة تنشطهن..

- إذا جاء وقت الدوره الثانية ولم تنزل الدورة يعمل تحليل لتأكد من وجود حمل أو عدمه..

وإذا لم يوجدحمل ويبدأ نزول الدورة الثانيه يعاد أكل هذه الخلطه مره أخرى في نفس التوقيت<<يوم ثالث من الدوره>> حتى يثبت وجود حمل بإذنه تعالى

- فيه أحد مايتحمله وينقطع من إستخدامه لانه مر و حار
لكن اللي تبغى حمل لازم تستحملأتمنى يكون شرحي واضح

وانشاءالله ربنا يرزقكم كلكم يا رب وما يحرمكم يا رب...........................

التعليقات (20)

الليدى الصغنونة
الليدى الصغنونة
28-03-2010 - 07:15 pm

ميرسى يامروم على الوصفة ويارب يدينا يارب اللى هنا فى المنتدى واللى برة كمان من المسلمات

مشمش 2010
مشمش 2010
28-03-2010 - 09:20 pm

شكرا ليكى يامروم وربنا يرزقك كل محروم يارب بالذريه الصالحه ان شاء الله

ام بسملة
ام بسملة
28-03-2010 - 09:36 pm

تسلمى يامرومى وربنه يعطى كل اللى عاوز يارب

rehab2008
rehab2008
29-03-2010 - 03:52 am

تسلمى يا مروم والله اجربها المره الجايه باذن الله وربنا يجعل فيها الشفا

حياه
حياه
29-03-2010 - 04:36 am

ربنا يعطي كل محروم تسلمي حبيبتي علي الوصفه وكمان اللي زوجها عنده ضعف من ناحيه الانجاب ياخد عسل نحل وفصين توم علي الريق ودي مجربه باءذن الله وربنا يدي كي محروم

مروم
مروم
29-03-2010 - 05:51 am

اهلا وسهلا فيكم جميعا يا بنات نورتوا الموضوع بمروركم وردودكم الكريمه..................... والله يعطيكم يا بنات ويرزقكم بالخلف الصالح انشاءاالله ونفرح معاكي يا رانيه ورحاب وكل البنات بالحمل انشاءالله.....................

koki_pop
koki_pop
29-03-2010 - 08:35 am

ميرسي يا قمر على الوصفة الحارة دي بس الفلفل الاسود بيتعب معدتي وربنا يستر بقى

beautiful emy
beautiful emy
24-04-2010 - 12:36 am

ميرسى ياقمر على الخلطه لانها اكيد هتساعد ناس كتير

مروم
مروم
24-04-2010 - 01:10 pm

الله يسلمكم يا رب يا بنات نورتونيييييييييييييييييييييييييييييي

زهرة برية
زهرة برية
02-05-2010 - 10:47 pm

تسلمي حبيبتي والله يجبر خاطر كل اللي بده

حنونة
حنونة
29-10-2011 - 05:16 pm
ابي جوابك يا ام لجين بالله عليك

السلام عليكم انا حبيت اشارك معاكم واتمنى انى اكون صديقة خفيفة على قلبكم ام لجين انا بدى اسالك انا صارلى 3 شهور متزوجة وهالشهر بادن الله بدخل الرابع وانا بموووت على الاطفال فى كل شهر لا يحدت حمل الحمد لله على كل حال دهبت الى الدكتور فى ثالث شهر عملت كشف قالتلى الدكتورة ان بويضتى حجمها كويس وكانت لسى ما نزلت بس قالتلى ان الرحم بتاعى مائل ولازم اغير طريقة نومي فى الجماع هى انى فى وقت الجماع اجتمع كانى راح اصلى ومن بعد ما انتهى اضع مخدة تحت حوضو وانام على البطن مشان ظل المنطقة مرتفعة المهم عملت نفس الشيء بس ما صار حمل والحمد لله على كل حال وقالتى الدكتورة ادا مصار حمل تعال بنعملك الصبغة انا بصراحة خايفة من هالجهاز لان كتير بيوجع المهم انا مارحت بس جربت خلطتك من ثالث يوم بالدورة اخدت الخلطة نزل على دم متجلط بس مش كتير وليوم واحد فقط ولفترات متقطعة مش باستمرار واليوم اللى بعده لا بس ودي اسالك يا ام لجين اعزك الله ان انا اول مرة الاحظ ان دورتى ريحتها كريهة كتير كتير وانا بستخدم الخلطة ممكن تجاوبينى ليش رائحتها مختلفة والله صايرة متل زفار البيض ونزل منى فى اخر الدورة سواااد داكن اللون وانا خلصت من الدورة والحين بجتمع مع زوجى يوم بعد يوم . سؤالى لالك ام لجين الخلطة ما اكلتها ومن بعد شربت الماء بس بمجرد ما حطيتها بفمى بشرب عليها الماء حتى اقدر ابلعها لانها كتير حارة وما اقدر اتركها بفمى من غير ماء بحس ان بدى استفرغ وكمان حب الرشاد من مطحون ناعم ناعم هل طريقتى صح او غلط وادا لم يحدت حمل لاقدر الله فى هالشهر هل استعملها مرة:( تانية او مادا افعل؟ الله يخليكى يا ام لجين جاوبينى لان انا فى بلاد الغربة وامى اللى لازم ارجعلها بعيدة علي لهدا انا لجاتلك والله يعطى لكل وحدة ماتتمناه يارب ويجعلها ام في القريب العاجل يااارب.

حنونة
حنونة
29-10-2011 - 05:45 pm
جاوبينى يا ام لجين ارجوكى

السلام عليكم انا حبيت اشارك معاكم واتمنى انى اكون صديقة خفيفة على قلوبكم ام لجين انا بدى اسالك لو سمحتي انا صارلى 3 شهور متزوجة وهالشهر بادن الله بدخل الرابع وانا بموووت على الاطفال فى كل شهر لا يحدت حمل الحمد لله على كل حال دهبت الى الدكتورة فى ثالث شهر عملت كشف قالتلى الدكتورة ان بويضتى حجمها كويس وكانت لسه ما نزلت بس قالتلى ان الرحم بتاعى مائل ولازم اغير طريقة نومي فى الجماع هى انى اجتمع كانى راح اصلى ومن بعد ما انتهى اضع مخدة تحت الحوض وانام على بطنى مشان الظل المنطقة مرتفعة المهم عملت نفس الشيء بس ما صار حمل والحمد لله على كل حال وقالتى الدكتورة ادا مصار حمل تعالي بعملك الصبغة انا بصراحة خايفة من هالجهاز لان كتير بيوجع المهم انا مارحت بس جربت خلطتك من ثالث يوم بالدورة اخدت الخلطة نزل على دم متجلط بس مش كتير وليوم واحد فقط ولفترات متقطعة مش باستمرار واليوم اللى بعده مانزل علي دم متجلط ودورتى بتنزل عاد ودي اسالك يا ام لجين اعزك الله ان انا اول مرة الاحظ ان دورتى ريحتها كريهة كتير كتير وانا بستخدم الخلطة ممكن تجاوبينى ليش رائحتها مختلفة والله صايرة متل زفار البيض ونزل منى فى اخر الدورة سواااد داكن اللون وانا خلصت من الدورة . والحين بجتمع مع زوجى يوم بعد يوم بيقولو احسن حتى يكون الحيوان المنوى مكتمل او انا غلطانة سؤالى لالك ام لجين الخلطة ما اكلتها بمجرد ما حطيتها بفمى بشرب عليها الماء حتى اقدر ابلعها لانها كتير حارة وما اقدر اتركها بفمى من غير ماء بحس ان بدى استفرغ وكمان الحبة السوداء مش مطحونة ناعمة هل طريقتى صحيحة او غلط ؟ وادا لم يحدت حمل لاقدر الله فى هالشهر هل استعملها مرةتانية او مادا افعل؟ :(الله يخليكى يا ام لجين جاوبينى لان انا فى بلاد الغربة وامى اللى لازم ارجعلها بعيدة علي لهدا انا لجأتلك والله يعطى لكل وحدة ماتتمناه يارب ويجعلها ام في القريب العاجل يااارب.:)

حنونة
حنونة
29-10-2011 - 05:56 pm

شكرا على هالخلطة وجزاك الله الف خير

حنونة
حنونة
29-10-2011 - 09:29 pm

ما في حد فى المنتدى حالتو متلى واللى صادفتها حالتى تخبرنى ايش سوت

حنونة
حنونة
29-10-2011 - 10:07 pm

يا مفرج الهموم والغموم فرج همنا وغمنا يارب

فادية
فادية
30-10-2011 - 03:26 am

حنونه كتبتلك على الخااااااااااااااص ان شااااااااااااء الله تستفيدي

حنونة
حنونة
30-10-2011 - 05:24 pm

شكرا على ردك

حنونة
حنونة
30-10-2011 - 06:48 pm
مشكورة يا الغالية فادية

اخت فادية الحلوة والمتميزة ممكن تجاوبينى تحت توقيعك لانى مش قادرة ادخل على الخاص الباين عندى مشكلة ومشكورة على مجهودك معى وان شاء الله فى ميزان حسناتك يارب

فادية
فادية
31-10-2011 - 02:38 am

حنونه انا فهمت من رسالتك انك في بلاد الغربه ومش عارفه انتي مغتربه في بلاد عربي او اجنبي لانه ياحبيبتي احنا في بلادنا العربيه عند الطب البديل والحمدلله في ناااس كتير بتتعالج بهذا الطب ومن ضمن هذا الطب في التمريخ <<مساج>> ولكن يكون خاااااااااص بالرحم وميلانه ويكون عند امراه تعرف وتعالج بهذا الشي وعلى علم ودرايه بالطب البديل فسبحااااان الله سمعت عن نساااء كان عندهم ميلان وغيره من هذه الامراض النسائيه الحاصه وتم شفائهن بعد الله بالتمريح المساج الخاص بالرحم ارجو ان اكون افدتك اي استفسار انا تحت امرك

حنونة
حنونة
31-10-2011 - 11:12 am

الله يباااااااارك فيك يا اخت فادية ما قصرتى والله انا رسلتلك على الخاااااااااص جزاك الله الف خير

أضف تعليق

زائر