ولاء الهاشمى
25-03-2011 - 10:28 am

ايه شغل البيت اللي بتحبي ياحلووووووه واللي بتكرهيه مووووووت

صباح الخير عليكم ياحلوووووووين
وجمعه مباركه يارب

جه على بالى النهارده اسال كل ليدى ايه شغل البيت اللي بتحبيه وايه الشغل اللى بتكرهيه
وعايزه تفاعل

الغسيل

الغبار وتلميع الزجاج

الغسيل والنشر

الكنس والمسح

غسل المووووووووووووووواعين

كوي الملابس بكرهووووووووووووووووووووووو
بس مطره اعمل ايه
اللهم لاحسد ههههههههههه

الطبخ ده عشقييييييييييييييييييييييي

انا عن نفسي بحب انظف بالميه والصابون كتيررررررررر
هههههههههههه
وبحب اطبخ واعمل معجنات واكل كتير
وبحب المع وكل شغل البيت الالالالالالالالالالالا
الكووووووووووووووووووووووووووووي
يارب اشوف الردود الحلوه ياقمرات

التعليقات (12)

سوتى
سوتى
25-03-2011 - 11:29 am

صباح الفل يا لولو وجمعه مباركه علينا وعليكي وعلى الجميع ..ان شاء الله اما بالنسبه لموضوع الشغل ده فأكيد محدش بيحب يتعب نفسه بس انا بقى على العكس ممكن اعمل حجات كتيييييييره الا حاجه واحده ...................................(التلميع) بكرهه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يعنى انا عندى فى المرتبه الاولى الطبخ وبعدين الكنس وبعدين المسح والمواعين ونشرالغسيل مبحبش بقى الكوى زيك ههههههههههههههههههه واكيد بكره التلميع اما الغسل فالحمدلله عندنا غساله وتسلمى يا لولو موضوعك جااااااااااااااامد

ولاء الهاشمى
ولاء الهاشمى
25-03-2011 - 09:34 pm

شكرا يا سوتى على التعليق الرقيق زيك يا قمر انتى ويللا بقا يا بنات نصحا شويه

حجابي تاجي
حجابي تاجي
25-03-2011 - 10:22 pm

لولو يا قمر بالنسبة للشغل اللى بحبة اما الشغل اللى بكرهة مشكورة يا لولو على الموضوع الجميل

ولاء الهاشمى
ولاء الهاشمى
25-03-2011 - 10:26 pm

منورانى يا ميوش طلتك على موضوعاتى بتسعدنى اكيد

منمن محمد
منمن محمد
27-03-2011 - 02:55 am

ازيك يالولو اخبارك ايه؟ اما بقا للشغل اللى بحبه اولا بحب اطبخ واغسل المواعين وألمع واللى مابحبه الغسيل ونشره وكمان مبحبش اكنس وشكرا ليكى على موضوعك

المعبرة
المعبرة
27-03-2011 - 07:39 am

عارفه يا لوله انا بحب كل شغل البيت الا المكوى حسبى الله بكرهههههههههههههههههههههها انا بدعى على كل المصانع اللى بتصنع المكوى وبدعى ان ربنا يخلى المكوجيه بصراحه بيتعبوا بس هانعمل ايه مضطرين

ولاء الهاشمى
ولاء الهاشمى
27-03-2011 - 11:41 pm

ايمان(منمن)منورانى يا سكر كل الستات بتحب الطبيخ علشان كده سات مصر اغلبهم تخين ان ماكانش معظمهم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه منورانى يا قمر

ولاء الهاشمى
ولاء الهاشمى
27-03-2011 - 11:43 pm

ام يوسف الجميله انا بقا بحب المكوه قوى ولو عندك ابعتيلى وانا اكوهالك بنص التمن هههههههههههههههههههههههههههههههه تسلمى على المرور اللطيف

rudy
rudy
28-03-2011 - 12:01 am

هههههههههههههههههههههه موضوع جااااامد يا ولاء انا بحب كل شغل البيت بس يكون مزاجى رايق يعنى بحب اوى اوى الطبخ بسلو مزاجى مش رايق الاكل يبئا طعمو لا يطاق و بحب اوى نشر الغسيل فى البلكونه...لانى قبل ما اتجوز عمرى ما نشرتو وحسيت انها حاجه مسليه جدا ترتيب الوان الغسيل على الحبل و تنظيم الوان المشابك اثناء النشر ......والله وبحب التلميع بالاملمع بس بزهق من كترو لو اكتر من مره ف الاسبوع وبردو مبحبش الكوى زيكو كلكو

rudy
rudy
28-03-2011 - 12:06 am

انا الحمد لله يا ولاء هوفر مشوار المكوه اللى هبعتهال لان جوزى بيحب يكوى لنفسه

mony28
mony28
28-03-2011 - 12:48 pm

الغبار وتلميع الزجاج انا بقي اكتر حاجه بكرها التلميع حلو اوي الموضوع تسلمي يا لولو

zhraa
zhraa
29-03-2011 - 12:13 am

دول اللى انا بموت فيهم يالولو اما الباقى بعملهم بس مش بنفس اوى زى الاولانيين بس بعملهم شكرا يالولو على الموضوع الجميل ده فى حاجه بقى بموت فيها انى ابيض الشقه بنفسى ان امكن

أضف تعليق

زائر